Nagrywarka - jaka?

Autor: BodekJ (bodekje_at_poczta.onet.pl-spam)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 21:57:15 MET

Witam, zasugerujecie jakąś dobrą nagrywarkę
Przede wszystkim zależy mi na tym żeby bez problemu robiła kopię każdego
nawet unikalnie zabezpieczonej płytki, prawidłowo współpracowała z CloneCD i
kosztowała jak najmniej.
Natomiast nie interesuje mnie szybkość, głośność i trwałość nagrywarki.
Zakup kontrolera SCSI lub Combo nie wchodzi w grę bo w tym komputerze jest
już czytnik DVD.
Pytanie drugie: czy można ufać serwisowi www.cdrinfo.pl , a może jest
jakiś lepszy?

TIA

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodekje(at)poczta.onet.pl *PGP:0x26A5ADE5