Re: shuttle ak32

Autor: gogo (gogulek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 21:10:13 MET

Użytkownik tomjey napisał:

> Czy do tej płyty można włożyć duron 1300
> i nowe atlony?
> na stornie producenta nie jest to ściśle podane

potwierdzam mam ak32a i athlona1,7 0,13u -chodzi dobrze
do 2G+. Przy okazji pytanie czy komuś na tym athlonie udało się uzyskac
mnożnik magistrali 14x ? Osiągam 12,5 i domyslam sie , że by uzyskać 14x
,trzeba by zewrzeć mostki na procku by płyta rozpoznała go jako procesor
  np 2,0+. Jezeli potraficie to obejść powiedzcie jak?

pozdrawiam
gogo