Re: AMR / CNR

Autor: PeKlesyk (news_at_peklesyk.com)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:39:14 MET

> zacznijmy od tego ze ty NIE CHCESZ modemu AMR/CNR - bo to nie sa modemy
> tylko przystawki do karty musycznej zamieniajace JA wlasnie w modem :)
> kup sobie cokolwiek na PCI (ceny od 40zl) :/

Tja...

modemy na PCI (PcTEL właśnie) kupuje po 20 zł

a przystawki taniej nie znalazłem ;(

jak zwykle moje pytanie ma swoje podłoże: kupiłem wczoraj proca do swojego
kompa (p III 933), a że kupiłem go z płyta ECS (która ma takie złącze) to
pytam o AMR / CNR bo wiem o nim niewiele

dziś już jestem pewein, ze proca wsadze w przejsciówke i w Abita a ECS-a
pogonię - niech się ktos inny cieszy - nie chce mi się rezygnowac z mojego
USR-a na ISA, bo o ile wbudowaną kartę muzyczną przeżyję, to bez modemu nie
dam sobie rady. Poza tym trudno będzie mi znaleźć tanio modem roboticsa na
PCI

PMK