Czy warto w to investowac?

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 21:13:32 MET

Witam, przed chwilką udało mi się uruchomic obsluge AGP 2x na mojej leciwej
plycie (patrz kilka postów wczesniej). I moje pytanko: czy warto inwestowac
kase w jakiegos Gforca2 (np. mx/mx200/mx400 albo i pelnego)? Czy mi to
niewiele pomoże? Gram sporadycznie, głownie w CS i jakoś ta moja Riva TNT2
M64 32MB sobie radzi, ale licho. No więc czy warto kupic GF no i jakiego max
jest sens kupowac?

AMD K6 500MHz
128MB RAM
Win 98 / 98SE