Odp: update biosu BH6

Autor: Dikol (dikol_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:38:09 MET

> jaką masz wersje płyty?
>
> bh6 był w 2 wersjach
>
> rev 1
> i rev 1.1
>
> musisz uzyć biosa do aktualnej swojej wersji
> do 1.1 ostatni oficjalny bios to SP

                        ^^^^^^^

Juz to przerabialem ( btw. w akcie desperacji probowalem tez instalowac bios
od BH6 rev 1.1, jednak wykryl, ze to nie ta wersja ) Teraz to nawet gdyby to
cos dalo, to bym wzial lutownice i kombinowal.

Dzieki za posta. Kazda uwaga, kazdy pomysl mile widziany, jednak wydaje mi
sie ze to juz jest sytuacja beznadziejna ( Kto to widzial sprzedawac plyty
glowne, w ktorych nie da sie zaktualizowac biosu? )

PZDR - Dikol