Re: Cichy Pecet

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:19:22 MET

> Ja wentylatorów nie słyszę z tej odległości. Słyszę natomiast DYSK
(Seagate)
> i to z odległości kilka razy większej. :-((

- moze z serii Seagate "szlifierka" U5 ;-)

ja mam podobnie z moim Fujitsu 7200rpm - na razie sobie wisi na gumowych
szelkach (zeby nie dotykal budy) ale i tak slychac szum wiruajcych talerzy -
ale mam na to patent (mam nadzieje skuteczny) - wlasnie tne plexi zeby
zrobic pudelko na ten dysk, dysk wrzuce na takich kolkach dystansowych jak
przykrecasz plyte glowna do blachy, a od gory dam wyciag (wentylator 80 na
5V) i dpoiero to pudelko powiesze na tych gumowych szelkach - mialem zmienic
dysk ale czekam az znowu beda dluzsze gwarancje albo jak ktos ze znajomych
kupi tego nowego Szajsunga 5400rpm (60GB na talez) i troche go potestuje

pozdrawiam