Re: Co psuje moje dyski?

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:00:04 MET

"Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisal:

> Raczej malo prowdopodobne, zeby host adapter mial problem z szyna 35MHz
> przy dzielniku 4 powinno wszystko chodzic bez problemu. Co innego jezeli
> dzielnik wynosi 3 ... wtedy taktowanie PCI wynosilo by 47MHz i padniecie
> dysku by bylo kwestia czasu (o ile by wogole chcial chodzic na takiej
> szynie).

No niby niewiele szybciej, chipset czy pamiec dostanie po 'tylku' i najwyzej
bedzie sie grzac, ale dyski niestety sa malo odporne na takie zabiegi. A
jesli do tego dojdzie kiepska obudowa - kiepska wentylacja to tylko kwestia
czasu kiedy dysk 'zdechnie'. W tym wypadku to jedyna mozliwosc, ktora
przychodzi mi do glowy, choc nie twierdze, ze jestem nieomylny. ;D

    Michu