Re: Dobieraja sie do uzytkownikow Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 18:41:44 MET

> Chodzi o to aby uzbierać jak najwięcej kawałków pojazdu do rekonstrukcji
> i nastraszyć przy okazji kolekcjonerów pamiątek aby nie pozbierali przed
nimi.

Heh i ty w to wierzysz? :)
Moze i tak jest, ale jak dla mnie to jezeli w ciagu tygodnia potrafia
przeczesac okreg kilku stanow i aresztowac ludzi (kolekcjonerow) itp, to to
nie wyglada mi na wycieczke w celu robienia zdjec ziemi (hmm jeszcze zalezy
jakich :) czy badan nad myszami.
A wracajac do prawy telefonow o 1am... gratuluje powodzenia sprawy i
wytrwalosci :)
Ja zazwyczaj albo wylaczam telefon albo blokuje goscia na caller ID ( jak
sie da). albo po prostu dzwonie na centrale i prosze o polaczenie minie z
nim :) jak ma zastrzezony # to mi nie podadza ale polacza.

Pozdrawiam

Piotr