Re: HDD IBM 80GB chłam, czy dobry dysk?

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 17:00:57 MET

> Dlaczego tak sadzisz? Ja mam 45Gb i 80Gb VIancouver II.
Mecze je ciagle,
> poniewaz pracyje z video. Jak do tej pory nie mam
problemow. Tylko ja dbam o
> "higiene" tych dyskow: nie uzywam kieszeni, mam dodatkowe
chlodzenie i
> dobry, stabilny zasilacz.

Nie warto się męczyć, gość ma Barracudę i myśli że to
najlepszy dysk.
Owszem jest cichy (czyli wolny?), ale za to problemowy i
wolny, najtańszy zresztą, to o czymś świadczy..... Ja też
mam IBMa i nie chcę innego. (choć myślałem o Maxtorze)

--
[> MAK <]