Re: Maxtor DiamondMax Plus 9

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 16:52:22 MET

Użytkownik "Marcin" <marcin_at_robbo.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może wypowiedzieś sie na temat tego dysku - chcę go kupić ale
> niewiele opinii na jego temat usłyszałem. Dysk - Maxtor DiamondMax Plus 9
> 6Y080L0 (80GB, 7200, ATA133). Interesują mnie opinie userów. Jakie
> temperatury pracy, transfery na płytach z ATA133, występowanie uszkodzeń,
> głosność?

Witam.
Mam dokladnie ten model. Wybieralem pomiedzy BarracudaV, WDCaviar2MB i padlo
na tego.
Jesli chodzi o transfery i ogolna szybkosc to niewatpliwie jest
bezkonkurencyjny. Podczas pracy bezglosny, ale za to przy ostrych ruchach
glowicy wszystko slychac. To chyba taka przypadlosc wszystkich maxtorow.
Co do temp to jest bardzo podobnie jak kazda inna 7200.
Polecam,
janekbo