Re: Drukarka A3

Autor: Blaszak (blaszak_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 14:58:31 MET

<andrzejgrzesiek_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Zadna drukarka nie odwroci papieru i nie bedzie drukowac dwustronnie.
Sa drukarki, ktore obracaja papier, ale nie o to chodzi.
Chodzi o funkcje w programie lub sterowniku, ktora
drukowalaby np. strony nieparzyste, po czym informowala
o ich wydrukowaniu. Wtedy moznabyloby przelozyc kartki
i wznowic drukowanie. Znajomy ma chyba taka opcje
w driverze od HP, ja niestety tego nie znalazlem :(
Dlatego pytam, jak to inaczej zalatwic.

> Przy 360 dpi nic lepiej nie bedzie w czerni :-(
Mylisz sie. Ta drukarka ma conajmniej 360 dpi (a nie wiem,
czy nie 720). Tamta moja stara drukarka miala 360
i drukowala o niebo lepiej. Ta tez drukowala normalnie.
Nie wiem co jest nie tak, ze teraz drukuje gorzej.