Re: Radeon 7700

Autor: vladi FNM (wstan_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 12:19:18 MET

dzieki za pomoc teraz wiem ze to dederowe esderamy
vladi
ps. pewnie to bylo lamerstwo i szybciej sparwdze jak otworze obudowe ale
jakas odpowiedz typu: nie mozna stwierdzic, albo to jest ddr albo sdram
bułobu łatwiejsze niz no: ojak dobrze pamietam sdramy chodzą do 133MHZ, zas
DDR 266, 300 MHZ itd. wiec chodzi mi o to i tojest chyba duza róznica??