Re: Pytanie dot. Athlona

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 12:09:40 MET

Szymon Wróblewski claimed:
> Sprawdzanie na stronie moze nie byc adekwatne. Procek pomimo ze bedzie
> dzialal bez problemu moze byc "not supported" z jednego tylko powodu - plyta
> nie bedzie wyposazona w "szybkie" zabezpieczenie przed usmazeniem procka
> wymagane przez AMD (przy dobrym wiatraku z chlodzeniem nie powinno byc
> problemu). Tak jest m.in w przypadku plyt soltek Sl-75DRV i DRV2

Jak kupowałem swojego solteka drv5 miesiąc temu to ABS (to zabezpieczenie o
którym piszesz) miało być kieeedyś w daaaalekiej przyszłości wymagane przez
AMD. Chodziło o procesory > 2200+. Czy coś zmieścili ?

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?