WMA pliki

Autor: hawk_8_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Feb 2003 - 12:12:09 MET

Witam serdecznie

Mam pytanie, a mianowicie chodzi o pliki WMA odtwarzane w Windows Media.
Zgrywalem plyte CD programe Windows Media i on je zapisywalem w formacie *.wma
Wywalil mi sie system wiec zrobilem kopie tych plikow muzycznych i
zainstalowalem sobie od nowa system. Tylko teraz po zainstalowaniu nie moge
odtworzyc sobie tej muzyki zapisanej w tym formacie. Chodzi i jakies licencje
do odtwarzania plikow, dokladnie pojawia sie takie cos jak chce odtworzyc plik
z musyka:

"Alicense connor be found for this media file. Use License Management to
transfer a license for original computer, or acquire e new license"

Jest jakas mozliwosc odtworzenia tych plikow, mam tej muzy dosyc sporo i nie
chcial bym jej tracic. Szukalem na stronie Microsoftu ale tam tez nic nie ma.
Bardzo prosze o pomoc.

Przemek