Re: Problem - ECS K7VZA v3.0 Bios

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 11:30:41 MET

"..:: Doman W ::.." <domanw_at_o2.pl> napisał:

> czy wiec wymiana biosu na 3.7 pomoze ??

Nikt jednoznacznie nie odpowie Ci na to pytanie. Musisz sprawdzic sam.

> wiem ze zdazaly sie rozne jaja w wersji 3.4 lub 3.6a

Mialem te plyte ponad rok i uzywalem kolejno wszystkich biosow od v3.2 -
nigdy BIOS nie byl przyczyna problemow jesli juz jakies sie pojawily. A
meczylem te plyte dosc mocna konfiguracja.

> a moze to sama kosc jest uszkodzona ???

Przekonasz sie flashujac ;)
Tu mala uwaga. Jesliby wystapil jakis blad nie wylaczaj flashera, wrzucaj
BIOS do skutku, az flasher nie wykaze zadnych bledow, bo inaczej plyta sie
nie podniesie.

    Michu