Prosze wytlumaczcie mi to (partycje)

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 11:01:50 MET

Witam
Prosze wytlumaczie mi o co chodzi z partycjami bo juz sie zgubilem
Jaka roznica jest miedzy partycja podstawowa, rozszerzona i logiczna. Jak
sie je zaklada i jakie spelniaja funkcje po prostu róznice miedzy nimi.
Jak sie domyslam partycje zakladane przy instalacji sytemu to podstawowa?
A jesli zakladam partycje Partition Magiciem to jakie ?? Rozszerzone,
logiczne???
Prosze mi to wyjasnic jesli ktos sie zlituje albo moze jakies linki do
stron.
Acha i jeszcze jedno pytanko:
Pod w2k i XP jaka wersja partition magica chodzi
Pozdrawiam
Michał