Re: Soltek-75DRV2-naprawde nikt nie pomoze?

Autor: Hubert Grzegorzewski (antyspam_at_somewhere.com)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 08:46:45 MET

Pewnego dnia wojtek, ukryty(a) za wawa123_at_poczta.onet.pl,
zapodal(a):

> Najnowszy bios 4.1 obsluguje Athlon 2100+

Ale tylko Palomino. WWW Solteka glosi, ze Thoroughbred nie bedzie dzialal,
zreszta zdaje sie, ze ostatnio ktos na grupie przekonal sie o tym
empirycznie :)
BTW. mam taka plyte i wkurza mnie to, ze nie moge wlozyc A 0,13. Plyta
teoretycznie nie powinna miec problemu z obsluga tego procka (mozna ustawic
recznie wszystkie parametry), jednak go nie obsluguje. To tyle na temat
uniwersalnosci Socket A, nad ktora wszyscy tak sie zachwycali.

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl