Via C3 866 i obudowa

Autor: Fr_at_ncuz
Data: Wed 05 Feb 2003 - 08:14:12 MET

Hi
Mam zamiar złożyć dla siostry kompa do zastosowań czysto biurowych, interka
+odtwarzania DVD/DivX. Z racji mocno ograniczonego budżetu zdecydowałem sią
na produkty Via:
- albo na płytkę C3M266-FL (270PLN) + procek VIA C3 866 EZRA 1.3V FSB 133
(130PLN)
- albo na All in one: PLATFORMA VIA EPIA ME9000 (700PLN) -wbudowany procek 933
do powyższych konfiguracji planuję 256RAMu (powinno starczyć do W98)
Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie problem z obudową. Gdzie na terenie
Warszawy mogę dostać jakieś sensowne obudowy, ewentualnie czy płytę mATX uda
się zamontować w starej (4 letniej) stanardowej obudowie ATX.
Pozdr. Fr_at_ntz