Re: LCD i bol oczu

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 08:04:37 MET

In article <b1p8vb$jqa$1_at_panorama.wcss.wroc.pl>, Ambroz wrote:

> kupilem LCD BLEINEA 101741
> tak sobie na nim pracuje patrze sie niego itp
> i cos mnie oczy bola

Zmniejsz kontrast i jasność do minimum, prawdopodobnie obraz będzie nadal
zbyt jasny i za bardzo kontrastowy, poszukaj programu do regulacji "korekcji
gamma", większość nowych kart graficznych ma taką możliwość. Takim programem
jeszcze bardziej zmniejszysz sobie kontrast i jasność, będziesz mógł
regulować od zera, tzn. od zupełnie czarnego ekranu i bardzo małego
kontrastu, normalnie zakres regulacji samego monitora na to nie pozwala. Pod
Linuxem mam taki programik sgamma, nie wiem jak to się robi w innych
systemach.

Paweł