Napęd COMBO - pytanie

Autor: Adam J. (nowyadam_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 07:51:34 MET

Witam.
Kupiłem nagrywarke CD-RW z możliwością odtwarzania DVD (Samsung SM-322).
Problem polega na tym, że nie widzi ona innych płyt RW po za płytą CD-RW,
która był dołączona do zestawu.
Wyskakuje komunikat by włożyć czystą płytę lub też, że w napędzie brak
płyty. Dodam, że testowałem już z 6 innych płyt i zawsze to samo.
Dziwne jest dla mnie również to, że z jednej strony podaje komunikat o braku
płyty w nagrywarce ale jednocześnie w oknie wyboru prędkości nagrywania
ograniczą prędkość do max prędkości nagrywania włożonej płyty. Przykładowo,
kiedy wkładam płytę CD-R mogę ustawić max na 32x a przy płycie CD-RW (której
on nie widzi!) można ustawić nie więcej jak 10x (czyli tak jak by z jednej
strony nie widział ale czytał jej parametry).
Nie miałem wcześniej nagrywarki więc jestem zielony w tym temacie. Czy ktoś
mógł by mnie trochę oświecić i powiedzieć co się dzieje?
Adam