dziwny problem z dyskiem

Autor: Godlike (godlike_at_wp.pl-spam-siooo)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 02:32:54 MET

Witam
Mam (a wlasciwie qmpel) taki dziwny problem z dyskiem- wiem o nim tylko tyle
ze jest to jakis Samsung 40GB, 3 partycje Fat32 i byl zainstalowany Win XP).
Problem polega na tym ze niemozna nic z niego usunac bo po ponownym
uruchomieniu kompa wszystko jest tam gdzie wczesniej bylo pomimo tego ze
niby wczesniej wszystko zostalo usuniete (z kosza tez).
Nie daje rady tez go sformatowac- probowalem spod windy, potraktowelem go
rowniez FDiskiem, Partition Magic i BootIt- Fdisk jako jedyny niby usunal
ktoras partycje ale po wylaczeniu i wlaczeniu kompa okazalo sie ze tak
naprawde nic sie nie zmienilo, PM jak zwykle wywalal blad 108 a BootIT
przynejmniej widzial prawidlowo partycje ale tak samo niedalo sie z nimi nic
zrobic.
Probowalem tez na qpe zainstalowac jeszcze raz XP i przekonwertowac pierwsza
partycje na NTFSa niestety takze nic to niedalo. Zmiana na NTFS wedlug
instalatora powiodla sie ale naprawde ciagle jest FAT32 z tym ze teraz winda
sie nie uruchamia bo niema pliq ntldr. Jeszcze dzialo sie cos takiego ze
kiedy mialem podlaczony ten dysk u siebie jako drugi w czasie kopiowania
czegos z cdromu na moj sprawny dysk komp sie resetowal, po odlaczceniu
tamtego wszytsko bylo oki. Moze mi ktos powiedziec o co w tym wszystkim
chodzi i ewentualnie co z tym zrobic jesli znowu by sie dzialy takie cuda?
Z gory dzieki za wszelka pomoc

--
----Cracki http://astalavista.box.sk/ http://ww.cracks.prv.pl/
----Warez http://www.warezarchive.org/