Re: Podczerwien

Autor: ..:: BuCzo ::.. (buczo123_at_op.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 00:44:21 MET

Użytkownik "Ratberto" <ratebert@_niespamuj_.wp.pl> napisał w wiadomości
news:b1pgtl$6qu$1_at_foka.acn.pl...
> Czy takim kabelkiem z odbiornikiem podlaczanym do COM'a
> sprzedawanym jako PilotPC mozna przesylac dane z komorki ???
> Zasadniczo sa to odbiorniki a tansze od adapterow.

Wedlug mnie sie nie da.Komorka ma cos takiego jak port IrDA (potocznie takze
zwany odbiornik podczerwieni) ,takze twoj "pilot Pc" tez ma odbiornik
podczerwieni ..
Wiec zastanawiasz sie gdzie roznica ? Wiec odpowiadam aby wyslac cos na
komorke musisz miec dwukierunkowa transmisje danych , to czego nie uzyskasz
przy korzystaniu z tylko i wylacznie odbiornika jakim jest ten "PilotPC"
,gdyz w tym przypadku jest to komunikaja w jedna strone : z pilota wysylacz
sygnal a twoj "odbiornik do Pc" tylko go odbiera .W przypadku prawdzwej IrDa
w jednym urzadzeniu znajduje sie i odbiornik i nadajnik .
Jesli sie myle to mnie poprawcie.

Pozdro.

--
 ..:: BuCzo ::..