mustek 2400 ta plus - padaczka

Autor: Pilu (pilu_at_+spam.o2.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 23:51:48 MET

Ma takie pytanko: Czy Wasze skanery, gdy juz cos zeskanują, to zatrzymują
się trzykrotnie na kilkadziesiąt sekund i coś buczą???
Mój tak. Gdy juz zeskanuje, to wozek wraca na swoije miejssce ale 3x sie
gdzies po dordze zatrzyma na jakies 20 sekund i se buczy :-)
Szlag mnie trafia, bo jak mam 20 kartek A4 do poskanowania to mi ręce
opadają. Kiedyś miałem stery od 2400 TA (moj jest TA plus) i było dobrze.
Teraz wszędzie są jakieś nowesze stery do 2400 TA i juz nie chcą na moim
skanerze działać!! Grrrr.
Nie wiem jakiego osła mają tam od pisania sterów, ale to woła o pomstę do
nieba(na oryg. płycie tez są takie stery ze pozal sie Boze)!
Byłbym uszczęśliwiony, gdyby ktoś mi udostępnił, lub wysłał na
pilu_at_szwederowo.net jak najstarsze sterowniki do 2400 TA.
P.S. Czy cos takiego nadaje sie na reklamację?? Skaner jest na pewno dobry,
kwestia sterowników, których producent nie umie napisać. Z drugiej strony
jestem ciekaw jak wygląda proces testowania produktów w firmie Mustek
<ROTFL> (oczywiscie nie odpowiedziano na mojego maila)
                                                        Pilu