Laserowe drukary - pytanie...

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 23:32:21 MET

Jestem na etapie wyboru baaardzo oszczednej i taniej laserowki do biura.
Mam w zwiazku z tym pare pytan: czesto widze ze ludzie pisza, ze maja
problemy z polskimi znakami w niektorych modelach. Albo spotykam sie z
bebnem wymiennym przy kazdym tonerze lub raz na jakis czas...
Jak to jest w rzeczywistosci? Na co zwracac uwage przy wyborze???
Zalezy mi tez na drukowaniu z dos-a czasem...

Wczesniej mielismy Oki Okipage 6w. W niej teraz beben do wymiany, wiec
chcemy nowa kupic (a stara tez sie przyda jeszcze)... Chcialem wziasc
Okipage 8w Lite, ale nigdzie jej nie ma...
Sa natomiast niedrogie Brother HL-1030 i HL-1230. Czy to jest dobry
sprzet???
Prosze o wasze rady...
Aha - dodam, ze HP nie chce z zalozenia (Bo tak...)!
Pozdrawiam, plitkin
PS: archiwum sledze caly czas, wiec nie odsylajcie.... Tam albo mowa o HP
albo zupelnie nie na temat ktory mnie interesuje... No i na moje pytania tam
nie ma odpowiedzi...