se czy nie se?

Autor: grvby (grvby_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 23:17:34 MET

Jaki procesor ma karta gainward Ge4 PP! 600 w wersji OEM - 440 czy 440se?

Bo zgłupiałem

w1/2 sklepów internetowych opis 44 w 1/2 440se

na stronie producenta podają że 440 ma ddr 440 se Sdram
ale na obrazku karta 44 ma wentylatorek a 440se sam radiator

kupiłem kartę firmową bo zależało mi na dobrym 2d - pisanie i czytanie -
sporo oraz pewności że nie kupię gów.. se a tu głupi jestem

Karta wygląda jak powinna tylko ma radiator zgodnie z opisem na większości
serwisów np. www.benchmark.pl (choć u producenta wygląda inaczej :-)

taktowanie rdzenia taktowana 270Mhz/405Mhz 64 DDR

Może wiecie jak to jest?

Benchmark nic mi nie pwie, bo reszta komputera dusi kartę (dureń 700/ 128
ramu win me...)

gruby