Re: testy

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 23:04:20 MET

Użytkownik "FalconTm" <falcontmxxx_at_xxxfriko2xxx.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b1osa2$9fs$1_at_news.onet.pl...

> A w trybie burst?

a jak to przetestowac? Mam tylko opcje advenced size check i write test
ktory nie chce mi ruszyc , bo o ile dobrze rozumiem potrzeba jakies pustej
partycji czy cos w tym stulu?

>Moze stery IDE od producenta chipsetu pomoga.
> Sprobuj zainstalowac Cachemana 5.11 i ustaw mu optymalizacje cache
> dla operacji dyskowych.

sprobuje sie tym pobawic. W tym moim wyniku martwia mnie 2 rzeczy. O ile
testy max i average sa w miare ,to minimum jest strasznie niskie. I
opciazenie procesora okolo 13% ,a u innych jakies 5 %

pozdrawiam
markx