Re: Oile moge podkrecic?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 22:55:34 MET

hurng claimed:
> CPU Type AMD Athlon XP, 1400 MHz 1600+ Palomino standardowo na magistrali
> 133/133 o ile moge zwiekszyc taktowanie aby system pracowal stabilnie

Próbuj - w tym cała zabawa. Znajdź w sobie zapał do podkręcania, chcij
samemu do tego dojść. Jak Ci podadzą na tacy, to będzie nudno.

> bo po
> instalacji nowego biosa moge podkrecic na 167/167 oraz 200/200 ?

Ja bym spróbował najpierw podkręcać samym mnożnikiem przy 133. Potem
bym spróbował na 166/166 (athlony podobno lubią synchronicznie z
pamięciami). Podkręcaj aż procek się zatnie i wtedy podnieś napięcie
(ostrożnie, aż nie będzie pracował stabilnie). Itp.. Upewnij się, że
płyta ma mnożnik 1/5 dla PCI. Jak chcesz na 200 to upewnij się, że ma 1/6 :)

Ja swojego 1700+ puściłem na 2000+ i jestem cały happy, że sam doszedłem do
tego jak to zrobić i że działa stabilnie (166x10, napięcie 1.55V).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?