Re: AverTV Studio Nicam tuner + pilot + TXT + FM

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 22:21:25 MET

Użytkownik <win386_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bo miales syfny i powolny dysk twardy lub mala ilosc ramu lub zapchany
system
> jakims spamostwem w systray'u. Na Pentium 3 933MHz ten tuner niczego nie
gubi
> (ram lacznie 768MB SDR, wszystkie firmy Kingston, dysk twardy Maxtor 80GB
7200
> rpn 8MB cache ATA-133 + kontroler).

Prolink playtv hd nie gubil mi klatek. Nic syfnego tez nie mialem. Na moim
starym kompie (duron 1200) powinno smigac tv. Tak tez stwierdzili pracownicy
w sklepie gdzie oddalem avera. Chyba ze ma wieksze wymagania niz 384 MB RAM
Mozliwe ze aver ma, ew. mial syfne oprogramowanie. Trzeba sprawdzic na
borgu, moze bedzie lepiej. Mozliwe ze jest juz jakies lepsze oprogramowanie
firmowe.

Wojtek