Re: karta grafiki - trudny wybór

Autor: Sebastian (starfire21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 21:45:37 MET

Uzytkownik "Log-o-matic" <tylko_at_na.newsy> napisal w wiadomosci

> No tak, ale jesli slaba jakosc obrazu wynika z samej konstrukcji karty
> danej firmy to wymiana nic nie da. Czy to nie Powercolor ma wyjscie
> VGA podlaczone przez tasme co pogarsza jakosc obrazu?

a co powiecie o radeonach herculesa? wyczytalem gdzies w testach ze licza
sie tylkol herculesy gigabyty i orginaly ati...
W sumei to jestem skazany na tego herkulesa bo on ksoztuje 150zl (radek
7000) a sheapper (czy jakos tak) 190... warto dolozyc?
Wiem ze 7000 to stara konstrukcja ale niestety narazie musi byc i tak nie
gram wiec tylko filmy... a to wystarczy... a nad karta pomysle przy zmianie
kompa:-)

Wiec prosze o opinie urzytkownikow radeonow 7000 (ve) herculesa i
sheappera...