Problem z zabytkiem :-)

Autor: sir Szewc (rockoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 20:53:30 MET

Witam.

Problem jest następujący - mam peceta na płycie głównej Pentium Triton
(rocznik 96) czyli dla was to pewnie już straszny złom. Chodzi to przy
pomocy dysku Caviara 1GB i procka P133. Ma toto 16MB i tu zaczyna się
problem.

Chciałem zapodać na nim grę z trochę większymi wymaganiami (Peoples General)
i dołożyłem do niego następne 16MB - niestety w tym momencie komp przy
starcie systemu wyświetlił komunikat hard disk fail.
Wcisnąłem jednak F1 i winda odpaliła kompa jakby nigdy nic. Z taką jednak
różnicą, że komputer nie widzi kompaktu.

Po powrocie do starej konfiguracji (wyjęciu nowych kości) niestety sprawa
nie uległa zmianie. Nadal nie widzi kompaktu i przy startowaniu wyrzuca
komunikat HDD fail.

P.S. To mój debiut na Waszej grupie dyskusyjnej.

Pozdrawiam
sir Szewc