Re: obraz, czcionka, wina radeona?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 21:21:43 MET

Właśnie siedzę przed kompem z Radeonem 7500 Sapphire, system Windows XP Pro.
Nigdy nie miałem problemów. Stery (chyba) najnowsze Catalyst z ATI. Obraz
1024x768 100 Hz kolor 32 bity obraz na monitorze 17 cali jak żyleta. W mojej
opinii dokładnie odinstalować stare stery, wypie.. różne sztuczki (Twea...).
Zainstalować nowe stery Catalyst. Zainstalować ATI Control Panel!!!
Przed włączaniem komputera MUSI być włączony monitor!!!
Józef