Odświerzanie monitora

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 18:57:22 MET

Witam. Mam monitor LG Flatron 775FT. Zgodnie ze specyfikacją tego sprzętu
chodził mi przez około 1,5 roku na ustawieniach - 1024 x 768 przy 85Hz
odświerzania. Wcześniej nie było żadnych problemów ale od niedawna monitor
po dłuższej pracy zaczyna mi piszczeć ( nie tak głośno ale słyszalnie)
Zawoziłem go do serwisu z tym ale nic mi nie nareperowali. Odkryłem że
piszczenie znika po ustawieniu go na 75Hz. Szczerze mówiąc po 1,5 roku pracy
na nim przyzwyczaiłem sie do odświerzania 85Hz więc nie chciał bym nic
zmieniać. Udało mi sie piszczenie zlikwidować ustawiając mu w programie
Powerstrip "niestandardowe" odświerzanie - 84.8 Hz. I w związku z tym moje
pytanie. Czy takie ustawienie nie wpływa niekożystnie na monitor, żywotność,
jakość obrazu itd ??? Czy lepiej powrócić do ustawień domyślnych - 75Hz lub
85Hz z piszczeniem :-D.Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. ( Sorry za
takiego posta -molocha :-D