ABIT LX6 - Co na nią można załadować?

Autor: elroid_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Feb 2003 - 17:59:38 MET

Mam Abita LX6 i procek Pentium II 266. Ciekaw jestem co ta płyta moze wytrzymać?
Może w przyszłości się na cos przerzucę mocniejszego? Wiem że na płcie pójdą
procki Pentium II 233 - 300 Mhz - tak jest w instrukcji. jednak w Biosie
istnieje możliwość zmiany FSB aż do 100MHz a mnoznika do 8x. Czy mozliwe jest
aby poszły tu Celki i Pentiumy II 100FSB, a moze nawet Pentium III? Czy mozna
załadować na przykład przejściówkę SLOT1-FCPGA i jakiegoś celka ? W teorii
chyba tak, chociaż włąsnie nie wiem jak sie ma sprawa napięciem. czekam na
pomoc i sugestie.
Pozdrawiam