Re: Dobieraja sie do uzytkownikow Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 17:28:27 MET

> Jak to typowe p2p to sciaga od kilku userow :)

Dlatego cale to zamieszanie z Kazaa jest tylko po to zeby wystraszyc ludzi.
w DC nie sciagalo od kilku z tego co pamietam :)

> Gorzej jak nie znajduje bo juz nagralem na CD zeby miejsca nie zawalalo a
> CD pozyczyl sasiad bo nie ma Internetu. Wtedy nalot bedzie baardzo
> kosztowny dla RIAA. Obawiam sie, ze w USA to wiecej wydadza na
> odszkodowanie niz zbiora od pozostalych.

Co do sluzb specjalnych w USA, to dzialaja "dosc" szybko i sprawnie, ale w
dosc waznych przypadkach.
Jakbym ukradl jakies wazne dane rzadowe albo sam nie wiem co, to pewnie bym
nie zdazyl nawet wyjac HDD czy wyczyscic :) a juz by byli... i to cholery
nawet nie pukaja.

Ale o MP3? :) Pewnie bym list tylko dostal ze to nielegalne i zebym
przestal. I to emailem bo szkoda na znaczek.
Zreszta.... moglem nie wiedziec ze to nielegalne.. :) (tak jak... nie
wiedzialem ze ta kawa goraca) heh :)
Pozdrawiam serdecznie
Piotr