Re: AMR / CNR

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 17:25:31 MET

Hej

Powiem co wiem, bo sam sie tym ostatnio zainteresowalem...

Użytkownik "PeKlesyk" <news_at_peklesyk.com> napisał w wiadomości
> Czy jeśli chciałbym sobie kupić modem na CNR to musze szukac egzemplarza
> przeznaczonego do danej plyty, czy też modemy takie są wzajemnie zamienne
> wszystko jedno jaki kupię?

Sa wzajemnie zamienne. A jak znajdziesz taki modem CNR daj znac please, bo
ja jak dotąd - nie znalazlem.Moze za slabo szukalem? Kiedys sprzedawala je
jakas firma z Lublina za 55 zl ale zdaje sie ze juz ich nie ma. Jakbys
jeszcze w Warszawie znalazl...

> czym się różni złącze AMR od CNR?

Trudno mi dokladnie powiedziec. Czytalem kiedys o tym artykul na sieci, w
Enterze chyba. W kazdym razie nie sa zgodne ze sobą.

> pytam, bo płyta oznaczona jest CNR, a drivery do modemu "PcTEL AMR modem
> driver"

A to juz nie jest takie oczywiste. W poprzedniej płycie mialem modem AMR a
driver do niego był taki "wspólny", "Askey AMR/CNR modem driver" tak sie
bodajze nazywal

--
Pozdrovionka
Speedy