Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 16:24:18 MET

> Nie wiem o czym Ty piszesz, ale chyba nie zdajesz sobie sprawy,
> że to nie używanie p2p jest nielegalne lecz nielegalne jest
> naruszanie copyright za pomocą p2p. Tak samo jak nie jest nielegalne
> używanie noża do krojenia pomidorów, ale nielegalne do wbicia Ci w plecy.

echh... no to lopatologicznie:
Masz na kompie powiedzmy piosenkaczyjastam.mp3 :)
Ja pracuje w RIAA odpalam p2p i sciagam od ciebie ta piosenke.
i od razu wiem ze ty nielegalnie ja udostepniasz, znam twoje IP itp itd :)

Tak samo w druga strone, ja odpalam p2p i zaniedlugo mam liste IP kto ode
mnie sciagnal. wtedy tracking przez providera, z nakazem nie byloby klopotu,
i wpada ci grupka panow do domu i znajduje to na twoim kompie ;)

Piotr