Re: Samsung czy Seagate

Autor: davido (zolkiewicz.USUN_TO_at_tenbit.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 16:24:25 MET

Użytkownik "j23" <wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem jaki dysk wybrac. Samsungi sa tansze i maja 3 lata
gwarancji,
> seagate'y drozsze i teraz tylko rok gwarancji. Czy ktos ma jakies
> doswiadczenia z dyskami samsunga?

Ja już nie wiem, czy jest jakaś reguła. Ja stawiałem na Segate,
znajoma na Samsungi - oboje w ciągu dwóch lat traciliśmy już je po
trzy razy. Myślę, że przy takim wyborze trzeba się kierować długością
gwarancji i dlatego wybrałbym Samsunga.
dav

--
Dawid Żółkiewicz
"Komputer, komputer, a wszystko zaczęło się od koła"