MVP3 - ustawienia w BiOS?? czy coś innego??

Autor: Pozi (dp_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 14:29:53 MET

Witam

Mam płyte Soltek sl-56g5 na chipsecie via apollo MVP3, 256 ramu, AMD
K62-450MHz, grafika-voodoo banshee 16M PCI, i sytuacja wygląda tak:
było wszystko ok az padła mi dzwiekowka na plycie, no tak sie złozylo ze
zrobilem format, i czysty system stawialem ale wczescniej zrobilem defaut
'owe ustawienia biosu. Teraz niestety filmy które wczesniej chodziły
elegancko teraz strasznie mi mulą. kodeki i sterowniki do grafiki mam takie
jak wczesniej. Zmieniła się karta dzwiekowa i czy nalezy tu spodziewać sie
problemu?? Ponoc istnieją jakieś optymalne ustawienia dla w BIOSie. Proszę
poradzcie co robic:)
acha 4in 1 mam w wersji 4.45, OS - WinXp

Pozdrawiam
Pozi