Re: export/import wiadomosci z outlook express

Autor: pbas (pbas_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 13:16:29 MET

Witam.

> Fakt. Trzeba przegrac pliki *.dbx Stworzyc taka sama strukture folderow
(moj
> przedmowca mial racje) wystarczy pozniej do takiego folderu przegrac po
> jednej wiadomosci a pozniej podmienic te pliki (*.dbx) na Twoje stare.

Robilem to wielokrotnie i NIGDY nie tworzylem niczego recznie. Wybierajac
import w OE wystarczylo wskazac inna lokalizacje plikow do zaimportowania
niz aktualna i OE sam potworzyl mi wszystkie foldery. Nalezalo rowniez
wskazac opcje importowania wszystkich folderow. Niestety nie za bardzo
dziala w ten sposob import grup dyskusyjnych, ale pozostale mozna tak
przeniesc bez problemu.

Pozdrawiam

Piotr

--
|e-mail:pbas_at_poczta.onet.pl|http://pbas.republika.pl|gg:36692|
|tlen:pbas|ICQ:58217983|MSN:pbas_at_poczta.onet.pl|Y!:pbas1969|