Re: [off topic?] win xp

Autor: pbas (pbas_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 13:23:53 MET

Witam.

> Po instalacji windowsa xp, na dysku c: pojawily mi sie dwa pliki: hiberfil
> (520MB) oraz pagefile (780MB) czy sa one konieczne do pracy xp? mam
partycje
> 3GB a w ten sposob windows zajmuje juz ponad dwa, moge je wykasowac?:)

Jesli wylaczysz "ochote" na uzywanie funkcji hibernacji systemu to ten
hiberfil sam Ci zniknie (wlasciwosci ekranu/wygaszacz/zasilanie/hibernacja).
A jesli chodzi o pagefile to jest to plik stronicowania i jego wielkosc i
polozenie na wybranej partycji mozesz sam okreslic (moj
kompoter/wlasciwosci/zaawansowane/opcje wydajnosci/pamiec wirtualna).

Pozdrawiam

Piotr

--
|e-mail:pbas_at_poczta.onet.pl|http://pbas.republika.pl|gg:36692|
|tlen:pbas|ICQ:58217983|MSN:pbas_at_poczta.onet.pl|Y!:pbas1969|