Re: jaka płyta ??

Autor: Kiszon (opentv_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 12:57:23 MET

> Witam. Jaka plyte polecacie pod XP 2000+ ?
> Myslalem o Asus A7V8X KT400.

A ja w kwestii plyt glownych ma dosc osobliwe podejscie. Uwazam, ze najtansz
jest najlepsza. Stosuje ta metode od lat, stosuja ja koledzy i jakos nikt
nie narzeka, wprost przeciwnie, wszyscy sie ciesza bo kupili plete za tanie
pieniadza. A to ze nie ma tam sterowania fontanna, to ju z zmoich znajomych
nikogo nie obchodzi. Ostatnio kolega nabyl plyte za cale 200 zl - nowa, pod
Duroma 1.3. Hula az milo. Obsluguje Atlony, nawet wyzsze niz XP 2000+. A to
ze jest wolniejsza od Asusa o kilka procent, to naprawde pryszcz.