Re: kino domowe - co polecacie ?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 12:34:53 MET

Pomysł z dwoma kablami koncentrycznymi może jest dobry, tylko jak to
zmieścić do wtyczki S-Video. Dostępny jest specjalny kabel oznaczony jako
"... for Home Theater...", (chyba ok 1,60 zł/m) ma on 4 cienkie żyły w
ekranie i dość grubą osłonę. Podłączałem 4 żyły do pinów złącza S-Video, a
ekran do obudowy złącza. Wyniki całkiem niezła, lepsze niż na gotowym kablu
kupionym w sklepie.
Józef