Re: Asus A7V333 + Athlon XP 1,7+ Box

Autor: bokuden_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Feb 2003 - 11:58:22 MET

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=738
>
> To będzie dobre? (nie mam kompletnego pojęcia o tych atrybutach)

Witam ponownie
Mialem juz ATI,mialem nvidie.Zadna nie oferuje takiej jakosci obrazu 2D,zadna
nie miala takiej jakosci wyjscia tv.Wreszcei jeszcze jedna zaleta-brak wyjacego
wiatraka na coolerze!Wsparcie software'owe ze strony Matroxa-super!
Naprawde polecam.Sam mam taka i nie mam zamiaru zmieniac.
Pozdrawiam
bokuden_at_poczta.onet.pl