Re: PixelViev bt878p+w/fm

Autor: Piotr (tobot_at_op.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 23:22:22 MET

| Co mozecie powiedziec o tej karcie TV ?? Jakies dobre, zle cechy... Mam ja
| zammiar kupic za 100 zeta i nie wiem czy warto.

 za te pieniądze - O.K. A tak w ogóle u mnie spisywała się duuużo lepiej niż
jakikolwiek model Aver'a, bezproblemowa współpraca z BorgTv, co prawda nie
chce automatycznie przełączać dźwięku na stereo (Aver zawsze przełączał),
ale.... przy jakości audio w Tv lub podzczas oglądania filmów z lektorem
stereo i tak jest po prostu wkurzające! Tzn. może nie aż tak ostro, ale na
pewno ta wada nie jest dyskryminująca i tak nie zły ( w relacji ceny)
tunerek.
Pozdrawiam.