Re: Nagrywarka CD czy DVD - co wybrac?

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 23:08:37 MET

> A moze ktos mi doradzi, jaka najlepiej (i za ile) kupic nagrywarke
ZEWNETRZNA
> x2? Chodzi o to, ze moglbym ja rowniez podlaczyc do laptopa, a nie tylko
> uzywac z pecetem.

z tego co wiem laptopy maja czesto napedy dvd wbudowane ktore to obsluguja
format tylko i wylacznie dvd+r dlatego zanim dokonasz zakupu upewnij sie
jaki format chcesz natomiast dla odmiany dvd-r jest najbardziej kompatybilny
ze stacjonarnymi dvd - optymalnie bedzie wiec w zakupic dvd-rw obslugujaca
oba formaty -/+