Re: KT400 czy KT333 ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 23:06:49 MET

tzd claimed:
> zastanawiam sie nad zakupem plyty glownej - a konkretnie ktory czipset
> wybrac.

KT333 lub nforce2

> kiedys obilo mi sie o uszy, ze kt400 jest wolniejszy niz kt333.
> O ile? nie pamietam.

KT400 różni się jako czipset tylko obsługą pamięci PC3200. Ponieważ jednak
nie daje możliwości ustawienia mnożnika na 1/6 to równie dobrze mógłby jej
nie obsługiwać. Sam wzrost wydajności przy asynchronicznej pracy pamięci
PC2700 vs. PC3200 jest podobno na granicy błędu pomiaru.

Chyba, że ktoś uznaje że 40MHz na PCI ma sens - wtedy niech bierze płytę
na KT400.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]