Re: Jak sie sprawdza Windows XP w grach?

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 22:53:53 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu rywin11 naskrobał(-a):

> Czy Windows XP nadaje sie do gier? Czy zarowno wersja HOME jak
> Profesional?

Nadaje się idealnie. To system stworzony do wszelkiego rodzaju
multimediów.

>Jakie sa wasze doswiadczenia zwłaszcza tych ktorzy
> przesiedli sie z Windows 98.

Zdecydowanie pozytywne.

>Jak wypada porownanie Win98 i XP pod
> wzgledem szybkosci jakosci obrazu i stabilnosci w grach. Mysle ze to
> pytanie wiaze sie tez ze zgodnoscia ze sprzetem wiec miesci sie w
> tresci grupy.

Szybkość - bez większych różnic w stosunku do W98 jeżeli chodzi o gry.
Część może chodzić troszkę szybciej część troszkę wolniej, ale ogólnie
jest to system zdecydowanie wydajniejszy od starszych wersji okienek.

Jakość obrazu - raczej niezależna od systemu.

Stabilność - zdecydowanie górą jes XP. O ile W98SE wywalał mi się dość
rzadko, o tyle WXP nie wywalił mi się jeszcze chyba nigdy (mam go dopiero
rok - nie liczę tu zwisów leżących po stonie sprzętu czyli zbyt mocny
overclocking). Od kiedy znalazłem w pełni stabilną częstotliwość dla
swojego procka, system chodzi bez zająknięcia.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288