Re: Drukarka LQP25 digital (uderzeniowa)

Autor: krzysiek (a_at_b.c)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 22:02:07 MET

"Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Drukarki szeregowe wymagają ustawienia
> wydaj polecenie
> C:\>mode com1

Po wpisaniu powyzszej komendy rewanzuje mi sie komunikatem, ze urzadzenie
"COM1" jest aktualnie niedostepne. Przy probie przekierowania z LPT na COM1,
COM1 stawal sie "illegal device name - COM1" (jak widac slaby
jestem w dosie).

> Stan urządzenia COM1:
[tu byly bardzo przydatne informacje, jednak teraz wyciete ze wzgledow...
ekonomicznych]

Dzieki za bardzo wartosciowe wyjasnienia!
Jednak wciaz mam problemy z drukarka a raczej jej tylna scianka z
mikroprzelacznikami. Sa
to 3 grupy po 8 i 1 grupa z 4 mikroprzelacznikami - niewiele z ponizszych
oznaczen rozumiem.

1 grupa (4):
1, 2, 3, 4 (mikroprzelaczniki) - Country Selection (dzieki Twojemu info,
wiem teraz, ze to wybor zestawu znakow, ale ktory co oznacza...?

2 grupa (8):
1 (mikroprzelacznik) - Line Space
2 - Break
3 - LF+CR
4 - Print Error
5 - 7/8 Bit
6 - RS-232/C LOP
7 - Odd/Even (jesli sie nie myle, chodzi o parzystosc)
8 - Stop Bits

3 grupa (8):
1, 2, 3 - Baud Rate Selection (wybor szybkosci, ale ile ktory przelacznik
oznacza, to nie wiem)
4 - RS-232/C LOP
5 - Parity (parzystosc - on/off)
6, 7, 8 - Interface Signals

4 grupa (8):
1, 2, 3 - T. MITTED (Transmitted?) Data Pins
4, 5, 6 - Interface Signals
7, 8 - Procedure

Jedyne co udalo mi sie osiagnac to tak rozpoczynajacy sie wydruk strony
testowej:
"Cngaulatns
I yu an ad hs nman, yu hav cty nsad yu..."

co mialoby odzwierciedlac tekst:

"Congratulations
If you can read this >?<, you have correctly installed your..."

Ustawianie mniejszych predkosci (z 1200 na 300) nie pomaga, no chyba, ze
nalezy cos jeszcze zrobic...
Prosze o pomoc.

> Józef

Dzieki za pomocne informacje