IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Autor: Grześ Mokrzycki (medeiros_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 11:03:29 MET

Witam.
Mam Pentium IV 1,5GHz, płytę Intela, z systemem Windows XP na dysku
sformatowanym w NTFS. Jeszcze wczoraj wieczorem wszystko chodziło w porządku.
Dzisiaj rano włączam komputer i pojawia się niebieska plansza z tekstem:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Potem dobre rady, z których żadna nie skutkuje - startowanie w trybie
awaryjnym, przywracanie ostatniej dobrej konfiguracji, itd... Komputer za
każdym razem zatrzymuje się (w przypadku trybu awaryjnego znakiem jego
istnienia jest kursor w lewym górnym rogu ekranu). Na samym dole jest
informacja o numerze błędu, ale jak udało mi się przeczytać w archiwum, to
jest po prostu opis tego IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Czy można z tym coś zrobić, czy też trzeba wszystko instalować od nowa? Nie
wstawiałem do komputera żadnych nowych urządzeń. Instalowałem jedynie wtyczki
VST do Cubase'a. Ale po ich instalacji (o ile pamiętam) komputer uruchamiany
był kilka razy i wszystko było OK.
Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Grześ Mokrzycki