Re: Radeon winny?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 28 Feb 2003 - 17:32:37 MET

> .Natomiast jesli do tego monitora podlączę
> nowy komp
> serwisie ( 3
> > >
> No to sprawdz nowego kompa ze starym monitorem.
> Zapodaj najnowsze firmowe stery do grafy sprawdz czy cos pomoglo.
> Jezeli wynik ten sam to sprawdz tego nowego z inna grafa.
>

> --
Jak pisalem wyzej, uzywam starego jak i nowego kompa z tym samym, starym
monitorem Sony G200, ktory pokazuje dobry obraz ze starym kompem, a kiepski z
nowym.Sterowniki dalem firmowe, zakupione z nowym zestawem.Najpierw mi mowiono,
ze to wina monitora{!!!}, a gdy dostarczylem monitor do serwisu i widac, ze
obraz kiepski rzeczywiscie, powiedziano mi, ze [jak podalem wczesniej ], nowa
karta graficzna Radeon 7500 Gigabyte jest o tyle lepsza od tej w starym kompie,
ze pokazuje kazdy piksel tak wyraznie, bo w starym wszystko sie zlewa i dlatego
obraz czcionki jest pogrubiony, czarny i wyrazny, .Wiec sie zastanawaim, ze w
nastepnym zestawie bede widzial tylko same kropki zamiast czcionek, tak bedzie
dobra karta graficzna))))))